Meest gestelde vragen entreetickets
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de verkoop van tickets:


Ik heb tickets gekocht, maar niets ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst of de tickets niet in uw spam of ongewenste post map terecht zijn gekomen. Als dat niet het geval is en de betaling was wel succesvol (er is geld van uw rekening afgeschreven) kunt u contact opnemen met ons via [email protected]. We zullen dan uw tickets (digitaal) nasturen. Als dit niet op tijd lukt, kunt u gewoon naar het concert of museum gaan. Laat daar het e-mail adres noteren waarmee u de tickets besteld heeft.

Ik kan toch niet komen, kan ik mijn ticket retourneren? 
Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik gekochte tickets ruilen voor die voor een bezoek op een ander tijdstip?
Dit is helaas niet mogelijk.

Wanneer bent u bereikbaar? 
Wij houden tijdens kantooruren (ma-vr 9:00-17:00) de mail in de gaten. Vanwege beperkte aanwezigheid op het kantoor in verband met de corona-maatregelen zijn we tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. Berichten die we buiten kantooruren ontvangen behandelen we zo snel mogelijk de volgende werkdag(en). Mocht een voorstelling of tijdslot in het weekend zijn en u heeft geen tickets ontvangen, maar de betaling is wel gelukt (zie ook de eerste vraag op deze pagina), dan kunt u gewoon naar het evenement of museum gaan. Laat bij binnenkomst uw gegevens noteren en we zullen de daaropvolgende week contact met u opnemen.

Ik heb specifieke vragen over de tentoonstelling/het concert/het museum
Hiervoor kunt u het beste de betreffende instelling direct benaderen. Onderop het ticket staan meestal de contactgegevens. Zo niet dan kunt u deze vinden op de website van de instelling.